قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

از انجام قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ به روش قدیمی بیمار و خسته شده اید؟ این را بخوان

samsung tvگلکسی استور (به انگلیسی: Galaxy Store) که به معنای فروشگاه گلکسی است، فروشگاه نرمافزار موبایل و تلویزیون کاربران سامسونگ است. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد tv سامسونگ لطفا از سایت ما دیدن کنید. این فروشگاه برای اولین بار در ژوئن ۲۰۱۰ افتتاح شد. پس از ۱۰ ماه، ۱۰۰ میلیون بار از این فروشگاه دانلود شد. از تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۰ مصادف با ۶ اسفند ۹۸ فروشگاه گلکسی (یا همان Galaxy Store) دیگر قادر نخواهد بود به مصرف کنندگان در ایران امکان خرید برنامه یا محتوای برنامه ها را بدهد. لطفا توجه کنید که مصرف کنندگان در ایران همچنان قادر خواهند بود که برنامه های مجانی را دانلود کنند. ما از بابت هرگونه مزاحمت ایجاد شده صمیمانه پوزش میطلبیم. ↑ «Mobile | TV | Home Electronics | Home Appliances | مولودیمال Samsung US». Samsung Electronics America (به انگلیسی). مشارکت کنندگان سامسونگ اپس در ویکیپدیای انگلیسی. این صفحه آخرینبار در ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ ساعت ۰۹:۵۹ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

  • افرالند - 12 ماه پیش
  • روش پنجم
  • برخورداری از فناوری DLNA
  • اتصال تلفن همراه و تلویزیون به یک شبکه وای فای
  • دارای HDMI Quick Switch (سوییچ سریع بین ورودیهای مختلف HDMI)

samsung tvال جی بزرگترین تولیدکننده تلویزیون OLED در جهان محسوب میشود و علاوه خودش، برای شرکتهایی مانند سونی هم پنل اولد تولید میکند.در سوی دیگر میدان LCD را داریم که یک فناوری قدیمی محسوب میشود. تلویزیون LCD تقریبا دیگر تولید نمیشود اما ممکن است بتوانید آن را در بازار پیدا کنید. تلویزیونهایی که با نام تلویزیون ال ای دی میشناسیم در واقع از نوع LED-LCD هستند. فناوری LCD به معنی نمایشگر کریستال مایع و LED به معنی دیود ساطعکننده نور است. این دو فناوری متفاوت از یکدیگر نیستند و از نظر فنی مشابه هم عمل میکنند.در تلویزیون LCD نور از یک پسزمینه به نمایش در میآید و کریستالهای مایع مثل یک دریچهی نور عمل میکنند. به این ترتیب تمام پیکسلها همزمان روشن شده و یک روشنایی یکنواخت به همراه تصویری با کنتراست محدود بهدست میآید. امروزه اغلب تلویزیون های هوشمند دارای Wi-Fi داخلی برای اتصال به اینترنت و استفاده از سرویسهای استریم مانند نتفلیکس، نماوا و فیلیمو هستند.

  • رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل
  • فناوری Contrast Enhancer برای افزایش کنتراست تصویر
  • معایب مدل Q90T نسبت به Q95T
  • هود و هواکش
  • گوشی شیائومی
  • لباسشویی هیتاچی
  • تصویر وضوح ندارد و تار است

samsung tvموادی که حداقل یکی از ابعاد آنها (طول، عرض یا ضخامت) بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر باشد، نانومواد نامیده میشوند. نانومواد با توجه به اندازهٔ ابعاد شان در راستای محورهای مختصات به سه گروه نانو مواد تک بعدی، دو بعدی و سه بعدی تقسیم میشوند . گروهی از نانو مواد سه بعدی مواد نانوکریستالین یا مواد نانودانه ای است. در این مواد ابعاد دانهها در محدوده نانومتری است. دلیل دیده نشدن نظم منظم در خیلی از مواد از جمله فلزات تغییر جهت نظم میکروسکوپی (نظم اتمی یا یونی) در طول یک قطعه ماده است. به این ترتیب که نظم میکروسکوپی در حوزههایی به نام دانه (Grain) یا کریستالیت وجود دارد ولی وقتی از یک دانه به دانه مجاور میرویم جهت نظم تغییر میکند. توجه شود که نوع نظم در هنگام تغییر دانهها عوض نمیشود فقط جهتش تغییر میکند. اصطلاحاً به موادی که فقط از یک دانه تشکیل شده باشند تک کریستال گویند.

قیمت تلویزیون سامسونگ 43

سامسونگ پیشتر تلویزیونهای «میکرو LED» (MicroLED) را عرضه کرده بود، اما مشکل اصلی آنها اندازه صفحه نمایش بود که برای تکمیل تنظیمات نیاز به یک متخصص دارد. همشهریآنلاین نوشت: سامسونگ پیشتر تلویزیونهای «میکرو LED» (MicroLED) را عرضه کرده بود، اما مشکل اصلی آنها اندازه صفحه نمایش بود که برای تکمیل تنظیمات نیاز به یک متخصص دارد. نسل گذشته تلویزیونهای MicroLED به اندازهای گران بود که میتوان گفت که فقط برای افراد ثروتمند ساخته شده است. به هر حال، در رویداد CES ۲۰۲۳ (نمایشگاه الکترونیک مصرفی)، سامسونگ تلویزیونهای Quantum Dot OLED، Neo QLED و MicroLED خود را معرفی کرد. در تعریف ساده، میکرو LED به فناوری تابشی گفته میشود که روندی شبیه به نمایشگرهای OLED یا Organic Light Emitting Diode دارد و هر یک از پیکسلها بهصورت مجزا و منحصربهفرد روشن میشوند. درواقع پیکسلها در فناوریهای مذکور، به نور پسزمینه نیازی ندارند. تلویزیون MicroLED تازه معرفی شده مشکلی را که در مورد نسل قبلی خود وجود داشت حل کرده است. این صفحه نمایش در اندازههای کوچکتر عرضه میشود و به اندازه مدل قبلی خود گران نخواهد بود. به گفته سامسونگ، تلویزیون اخیراً رونمایی شده آنها در حال حاضر کوچکترین و از لحاظ قیمت مناسبترین تلویزیون MicroOLED موجود در بازار است. مدلهای جدید سری MICRO LED 2023 دارای اندازههای بین ۵۰ تا ۱۴۰ اینچ هستند که طیف وسیعی از گزینهها را برای تجربه صفحه نمایش و کیفیت بصری بینظیر در اختیار مشتریان قرار میدهند. با توجه به طراحی ماژولار آن، میتوان این تلویزیون را کاملاً سفارشی کرد تا با تنظیمات دلخواه مشتری مطابقت داشته باشد، زیرا از نظر شکل، نسبت یا اندازه محدود نمیشود. علاوه بر این، دستگاه، بدون حاشیه ارائه میشود و بدون در نظر گرفتن تنظیمات، انتقال یکپارچه بین صفحه نمایش و دنیای واقعی را تضمین میکند.

خرید تلویزیون سامسونگ

پایه های این تلویزیون در دو طرف آن قرار دارند و فضای کافی برای قرار دادن ساندبار جلوی تلویزیون را فراهم می کنند. سامسونگ برای مدت 14 سال متوالی جزو بهترین تلویزیون های بازار شناخته شده است. تلویزیون 4K سامسونگ TU8000 یکی از تلویزیون های 4K ارزان قیمت بازار است. رزولوشن تصویر این تلویزیون 3840x2160 پیکسل است و کیفیت تصویر خوبی دارد. و HLG پشتیبانی می کند. صفحه نمایش این محصول از نوع کریستال است و به گفته سامسونگ این تلویزیون نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی رنگ های واقعی تری تولید کرده و کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهد. سامسونگ به کمک تکنولوژی Micro Dimming نور پس زمینه این تلویزیون را مولودیمال کنترل می کند. همچنین به کمک تکنولوژی Mega Contrast و Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را بهبود می بخشد و صحنه های عمیق تری را نمایش می دهد. و Auto Motion Plus صحنه های سریع و اکشن را صاف و واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند.

قابلیت تشخیص چهره نیز به برخی از مدل های این سری اضافه شده بود. همچنین به دلیل تنظیم دو گانه ای که داشتند، این امکان را می دادند تا به دو برنامه تلویزیونی به صورت همزمان نگاه کرد. طراحی در این سری خاص تر شده بود و قاب نازک تری نیز داشتند. همچنین با کیت تکامل یا Evolution kit سازگار بودند. تعداد پورت ها در این سری افزایش یافته بود و ویژگی های هوشمند اعم از اتصال به اینترنت و امکانات چند جانبه ارتقا یافته بودند. تلویزیون های سری 9 سامسونگ چه ویژگی هایی دارند؟ این سری از تلویزیون های سامسونگ، پیشرفته ترین تلویزیون ها را در حال حاضر دارند و جدیدترین فناوری ها در آن ها استفاده شده است. آن ها طراحی منحصر به فردی دارند و زیبایی بصری بسیار ویژه ای دارند. کیفیت تصاویر در این سری، به سوپر 4k یا همان ultra hdرسیده است که تصاویر فوق العاده دقیق و با کیفیتی را نمایش می دهند.

این قابلیت به شما اجازه می دهد تا عکس های مورد علاقه خود را در یک کولاژ زیبا نمایش دهید یا آنها را به صورت اسلاید شو به نمایش بگذارید. در این حالت تلویزیون کاملا با محیط خانه شما هماهنگ شده و زیبایی خاصی به محیط خانه شما می بخشد. این تلویزیون بر روی دیوار نیز نصب می شود و شما می توانید علاوه بر یک تلویزیون مدرن یک قاب عکس 85 اینچی هم داشته باشید و با نمایش عکس ها و اثرات هنری معروف همه را شگفت زده کنید. با قابلیت Gallery این امکان وجود دارد که یک آلبوم از عکس مورد علاقه خود بر روی تلویزیون داشته باشید. دقت ویژگی تصویر پس زمینه در حالت Ambient Mode به عواملی مانند موقعیت تلویزیون، طرح، الگو و رنگ دیوار دارد. در قسمت مشخصات فنی تلویزیون TU8000 سامسونگ پشتیبانی از قابلیت Tap View را مشاهده می کنید. با استفاده از این قابلیت شما می توانید عکس ها، فیلم ها و حتی آهنگ های داخل موبایل خود را تنها با انتخاب این گزینه روی تلویزیون پخش کنید.

همچنین سامسونگ در این محصول از جدیدترین نسل سیستم عاملهای تایزن در سال 2022 پشتیبانی کرده که نسخه 6.5 آن است. QN700B از دیگر تلویزیونهای است که در آن از کیفیت تصویر 8K استفاده شده این محصول در سال 2022 توسط کمپانی سامسونگ معرفی شد که از نظر امکانات از بهترینهای سری QN به شمار میآید. سامسونگ در این تلویزیون از صفحه نمایش Neo QLED با نور پس زمینه Mini LED استفاده کرده است که میتواند کیفیت بینظیری از تصاویر را برای شما ارائه دهد. تلویزیون Q80A از محصولات میان رده بسیار مطلوبی است که سامسونگ آن را با امکانات بسیار عالی در سال ۲۰۲۱ به بازارهای جهانی معرفی کرد. سامسونگ در این تلویزیون از پنل جدیدش که ADS نام دارد رونمایی کرده، این پنل شباهت بسیار زیادی به پنلهای IPS دارد و درست مانند آنها از زاویه دید گستردهای برخوردار است. سامسونگ در این نوع پنلها تلاش بسیاری کرده که نسبت کنتراست تصویر را بالا ببرد و تا حدودی موفق بوده و کنتراست را به حد مطلوبی نسبت به مدلهای قبلی رسانده است.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : saryas
ت : پنج شنبه 27 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی